Miksi valita Velho?

Suomessa on 800 isännöintitoimistoa. Miksi sinun taloyhtiösi kannattaisi valita juuri Isännöintivelho? Tässä tärkeimmät perusteet.

1. Laadullisesti ylivoimainen palvelu

Velhon asiakkaana asioit suoraan isännöitsijäyrittäjän kanssa. Asiakas voi olla varma, että kaikki tarpeet ja toivomukset menevät suoraan perille ilman välikäsiä. Asiakassuhteen aluksi selvitän tarkasti asiakasyhtiön tarpeet ja toivomukset, jonka mukaan tuotan isännöintipalvelun, joka vastaa näihin tarpeisiin. Olen myös aloitteellinen - jos havaitsen yhtiössä puutteita, nostan asiat hallituksen asialistalle.

2. Sovitut asiat tehdään

Sovittujen asioiden hoitaminen saattaa kuulostaa triviaalilta, mutta monilla isännöitsijöillä on asiassa suuria vaikeuksia. Isännöinti suurelta osaltaan projektijohtamista. Velholla on käytössä työkalut, jotka paitsi varmistavat, että sovitut projektit tulevat tehdyiksi, myös antavat taloyhtiön hallitukselle täyden näkymän isännöitsijän työpöydälle. Hallitus on aina ajan tasalla siitä, missä vaiheessa yhtiön työt kulloinkin ovat.

3. Teen asiakastyötä modernein keinoin

Olen mahdollisimman lähellä asiakasta, koska se kuuluu toimintamalliini. Viestinnässäni käytän moderneja välineitä, joiden kautta asiakas voi saada tietoa taloyhtiönsä tilanteesta silloin kun se hänelle itselleen parhaiten sopii, tai hän voi ottaa yhteyttä minuun henkilökohtaisesti. Sovimme myös, mistä asioista viestin ja raportoin säännöllisesti.

4. Hinnoitteluni on selkeää ja läpinäkyvää

Tarjoukseni erottuu muista isännöitsijöistä. Lisähinnastossani on vain hinnat tuntityölle ja tilattaville asiakirjoille. Kaikki muu kopioista ja toimistokuluista lähtien sisältyy kiinteään kuukausipalkkioon. Hintani on mahdollisimman läpinäkyvä. En harrasta "varaosahinnoittelua" enkä tee kopiokoneella rahaa. Saan rahaa vain tehdystä työstä, josta asiakkaani hyötyy.

5. Laatutakuu: vain tyytyväinen asiakas maksaa

Edellä olen luvannut melko paljon. Annan lupauksilleni takuun: Jos asiakas ei mistä tahansa syystä ole tyytyväinen palveluuni, hänen ei tarvitse maksaa siitä. Siis mistä tahansa syystä.

6. Olen reilu

Asioin aina suorapuheisesti ja suoraselkäisesti. Jos jostakin syystä asiakas haluaa vaihtaa pois isännöinnistäni, en tee kiusaa ja yritä tehdä isännöitsijänvaihdoksesta hankalaa. Hoidan asiakassuhteitani täysillä siitä hetkestä, kun ne alkavat siihen päivään asti, kun ne loppuvat. Kaiken asiakassuhteen aikana taloyhtiölle tuotetun tiedon omistaa taloyhtiö, joka saa tiedon myös mukaansa, mikäli sopimussuhde päättyy.